Innos D6000 - doua baterii, 6000 mAh si 12mm grosime

Posted by Randy on Sunday 24 May 2015 0

          Compania chinezească Innos introduce un telefon cu specificaţii bune însă acest terminal vine cu doua baterii care însumează 6000 mAh. Cam acesta este marele atuu al smartphone-ului.
          Baterie mare, cam asta încearcă să vândă Innos. Hardware-ul este ok. Adică un procesor Snapdragon 615 pentru varianta cu 3GB RAM şi 32GB memorie internă sau un MediaTek cu 2GB de RAM sună bine. Însă bateria e cea care o să vândă acest telefon.
          Capacitatea de 6000 de mAh este formată din bateria principală (nedetaşabilă) de 2480 mAh şi cea secundară (detaşabilă) de 3520 mAh. 
          Acum, nu ştiu ce să spun, dar 12 mm grosime sună cam urât. Poate voi comanda acest telefon daca versiunea cu MediaTek va avea ecran HD şi nu FHD. 
          Având în vedere că sunt doua modele, sunt şi doua preţuri. Versiunea D6000 va costa 290$, iar D6000m doar 161$ ceea ce mi se pare un preţ chiar bun.
          Singurul telefon care mi se pare mult mai bun pentru ceea ce am eu nevoie (baterie) este Bluboo X550, dar aştept să văd daca aceste baterii sunt reale. Cel puţin la Bluboo mă indoiesc că are 5300 mAh, dar si 4300 ar fi bun.

Teknocez

Teknocez este un blog dedicat telefoanelor mobile.

Fii la curent cu tot ceea ce este nou!

Abonează-te prin email și vei primi zilnic cele mai noi știri.

Share This Post

Postări similare

0 comments:

Contactați-ne!

Name

Email *

Message *

Comentarii

© 2013 Teknocez. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Teknocez. Template modificat de Andrei Dănuț.
back to top